Loreal Expert Absolut Repair Gold Quinoa + Protein maska pro poškozené vlasy 250ml

Sleva

Loreal Expert Absolut Repair Gold Quinoa + Protein maska pro poškozené vlasy 250ml

Více informací

  • Kód zboží: A0451
  • Dostupnost: SKLADEM
  • Doručení: může být u vás již v úterý 12.11.2024
  • Původní cena: 529,00 Kč
  • Ušetříte: -30,00 Kč
499,00 Kč


Loreal Expert Absolut Repair maska je vyvinuta pro velmi poškozené vlasy.

Technologie:

Zlatá quinoa - Hloubkově revitalizuje poškozené vlasové vlákno, navrací mu zdravý vzhled a sametovou hebkost.

Komplex proteinů - Posiluje a zjemňuje vlasové vlákno, pomáhá předcházet poškození vlasů.

Při pravidelném používání masky Loreal Absolut Repair, budou Vaše vlasy jemné, lesklé a budou se snáze upravovat. Maska vlasy hloubkově regeneruje.

Aplikace:

Menší množství masky naneste do ručníkem prosušených vlasů. Nechte působit asi 3 minuty a opláchněte.

Výměna zboží a vrácení

Děkujeme, že následujete tyto pokyny.

Výměna zboží:

Přišel Vám balíček, ale z nějakého důvodu si přejete zboží vyměnit? Nesedl Vám odstín, délka, hustota nebo metoda prodloužení? Nepoužité zboží u nás můžete vyměnit do 60 dní!

Jaká jsou pravidla a podmínky výměny zboží:

  1. Zboží nesmí jevit známky použivání.
  2. Výměna je možná do 60 dní od převzetí zásilky
  3. Zboží zašlete v původním obalu.

Za poškození obalu si nárokujeme vrátit nižší částku. Do balíku vložte zboží v původním stavu, dále fakturu nebo její kopii a vyplněný formulář pro výměnu zboží. Výměna je možná za jakékoli zboží ve stejné nebo vyšší hodnotě, kromě kosmetiky. Balík zašlete doporučeně na adresu:

CLIPINHAIR.CZ
Sibiřská 55
621 00 Brno

Výměny provádíme většinou tentýž nebo následující pracovní den ode dne doručení na naši pobočku. Za výměnu zboží neplatíte žádný poplatek, pouze náklady na dopravu. V případě přeplatku zasíláme nové zboží na dobírku.

Vrácení zboží:

Vrácení zboží je možné do 14 dní. Zboží v původním stavu zasílejte na stejnou adresu, jaká je uvedena výše. Do balíku přiložte vyplněný formulář pro odstoupení a fakturu. Náklady na zaslání zboží zpět hradí zákazník. Více informací najdete v obchodních podmínkách.

Doprava a platba

Vše co potřebujete vědět o možnostech plateb a dodání.

  • Nakupte alespoň za 2500,- a dopravu hradíme my!
    Pokud navíc zaplatíte předem, neplatíte ani poplatek dopravce za dobírku.
  • Balíky jsou odesílány každý všední den do 14. hodin.
    Objednávky vytvořené až po 14 hodině budou odeslány následující pracovní den.

Doručení balíku na adresu probíhá zpravidla hned následující pracovní den po expedici. Pokud si tedy nejste jistí, že budete mezi 9.-18. hodinou na konkrétní adrese, zvolte dodání na výdejní místo, kde si můžete balík vyzvednout podle vlastních možností.


Platba

Při platbě předem nehradíte poplatek dopravce za dobírku (50Kč).

! Zaplatili jste předem, ale je to více než 24 hodin a stále nemáte potvrzení o odeslání? Kontaktujte nás na čísle +420 776 605 477 a připravte si prosím číslo objednávky.

  • Kartou online
    okamžitá platba přes zabezpečenou platební bránu; objednávku odesíláme co nejdříve
  • PayPal
    okamžitá platba přes PayPal účet; objednávku odesíláme co nejdříve
  • Bankovní převod
    zaplatíte přes své el. bankovnictví; objednávku odesíláme po obdržení platby
  • Dobírka
    v rámci ČR a SK lze zaplatit při doručení/vyzvednutí, do ostatních zemí zasíláme při platbě předem
    dobírky je možné ve většině případů hradit kartou
  • Platba na naší pobočce
    při osobním odběru na naší pobočce lze platit hotově i kartou

Doprava

GLS kurýr
Zásilkovna
Česká pošta
Osobní odběr Brno (zdarma)
Do zahraničí

  • GLS

Kontakt: +420 567 771 111 / info@gls-czech.com
> sledování balíku

Cena 105Kč při platbě předem, +50Kč v případě dobírky.

Kurýři GLS jsou velmi spolehliví a tohoto dopravce můžeme doporučit. O předání balíku vás bude dopravce informovat SMS zprávou a emailem ohledně doby doručení. Krátce před doručením vám kurýr zavolá, buďte tedy na telefonu. Kurýři mají přesný harmonogram a často není možné se na adresu vrátit.
Pokud jste si balík nemohli převzít, kurýr jej odvezl na depo nebo ParcelShop. Kontaktujte GLS centrálu (viz kontakt výše), kde s vámi domluví opětovné zaslání.
Nenechávejte prosím vyzvednutí balíku na poslední chvíli. Děkujeme.*

  • Zásilkovna

Kontakt: +420 216 216 516 / info@zasilkovna.cz
> sledování balíku

Cena 49Kč při platbě předem, +50Kč v případě dobírky.

Zásilkovna je ideální způsob doručení objednávky v případě, že nelze předem určit na jaké adrese budete nebo vám jednoduše nevyhovuje doručení například do práce apod.
Zásilkovna spolupracuje s velkým množstvím různých prodejen a proto má tisíce výdejních míst. Jednoduše tedy vyberete takovou výdejnu, která vám bude polohou a otevírací dobou vyhovovat. K vyzvednutí balíku je zapotřebí kód, který obdržíte od dopravce formou SMS a emailu ve chvíli, kdy je balík připravený k vyzvednutí.
Nenechávejte prosím vyzvednutí balíku na poslední chvíli. Děkujeme.*

  • Česká pošta

Kontakt: 800 104 410 / info@cpost.cz
> sledování balíku

Cena 115Kč při platbě předem, +50Kč v případě dobírky.

Česká pošta vás bude o pohybu a přibližném čase doručení balíku na adresu (Balík do ruky, DR) informovat formou SMS zpráv a emailů. V případě, že vás pošťák nezastihne na adrese, přijde vám email a zpráva ohledně neúspěšného doručení a také informace, na které pobočce pošty si můžete balíček vyzvednout. Případně najdete ve své poštovní schránce výzvu k vyzvednutí balíku.
Pokud vám nevyhovuje dodání na adresu, můžete si balík nechat poslat na pobočku pošty (Balík na poštu, NP). Jakmile bude balíček připravený k výdeji, obdržíte SMS zprávu a email. Na vyzvednutí máte 7 kalendářních dní.
Nenechávejte prosím vyzvednutí balíku na poslední chvíli. Děkujeme.*

  • Vyzvednutí na pobočce

Otevírací doba: Po-Pá 9-18
Adresa: Sibiřská 55, 62100 Brno-Řečkovice (zvoňte)
Kontakt: +420 776 605 477 / info@clipinhair.cz

Zdarma

Na naší pobočce si můžete nejen vyzvednout své objednávky, ale také přímo nakoupit. Objednávky jsou v pracovní době připraveny během pár hodin. Vždy se snažíme mít od každého zboží alespoň pár kusů skladem a můžete se tedy zastavit i bez předchozí objednávky. Případně můžete zavolat předem a zboží obratem nachystáme.
Na pobočce lze platit kartou i hotově, žádný dodatečný poplatek vás nečeká a ceny jsou stejné jako na eshopu.

 

! V případě jakýchkoliv komplikací s doručením,, které se vám nepodaří vyřešit přímo s dopravcem, neváhejte a kontaktujte nás na email info@clipinhair.cz nebo čísle +420 776 605 477 a připravte si prosím číslo objednávky a číslo balíku.

*V případě, že se nám balík vrátí jako nedoručený/nevyzvednutý, budeme vás kontaktovat ohledně opětovného zaslání. V takovém případě dopravu neplatíte dopravu znovu. V případě, že již o balík nebudete mít zájem nebo se vrátí i po opakovaném zaslání, je nutné uhradit vzniklé náklady na dopravu (storno poplatek).

Upozorňujeme, že v období svátků se dodací lhůta může protáhnout. Dopravci mají plné ruce práce a jistě vám balík doručí co nejdříve to bude možné. Děkujeme za pochopení.

  • Zahraničí

Při platbě předem lze zaslat balík kamkoliv do zahraničí. U Slovenska je možná platba na dobírku.

Doba dodání:

Slovensko: GLS 1-2 dny 150Kč, Pošta 2-3 dny 215Kč, Zásilkovna 1-2 dny 75Kč, (dobírka +50Kč)
EU:
GLS 3 dny 350Kč, Pošta 3-4 dny 210Kč UPS 1-3 dny 600Kč
Mimo EU
: Pošta 5-14 dní 210Kč, UPS 2-3 dny 750Kč

Ceny dodání zboží do zahraničí zavisí na zvoleném dopravci a zemi. Aktuální ceny jsou vždy zobrazeny v košíku po volbě země dodání.

Pošlete provozovateli tohoto obchodu dotaz na následující zboží.