Vše skladem
ihned expedujeme
Doručení do 24h
po celé ČR
Garance kvality
100% lidské vlasy
776 605 477
info@clipinhair.cz
Loreal Serie Expert Absolut Repair Gold Quinoa + Protein šampon pro poškozené vlasy 300ml
Více informacíLoreal šampon pečuje o poškozené vlasy, kterým poskytuje vysoce intenzivní výživu a zároveň je regeneruje do hloubky. Svými aktivními látkami bojuje proti vysušování a roztřepeným konečkům.
Množství: 300ml
Zlatá quinoa - hloubkově revitalizuje poškozené vlasové vlákno, navrací mu zdravý vzhled a hebkost.
Komplex proteinů - posiluje a zjemňuje vlasové vlákno, pomáhá předcházet poškození.
Naneste šampon do mokrých vlasů, vmasírujte, opláchněte.
Děkujeme, že následujete tyto pokyny.
Přišel Vám balíček, ale z nějakého důvodu si přejete zboží vyměnit? Nesedl Vám odstín, délka, hustota nebo metoda prodloužení? Nepoužité zboží u nás můžete vyměnit do 60 dní!
Jaká jsou pravidla a podmínky výměny zboží:
Za poškození obalu si nárokujeme vrátit nižší částku. Do balíku vložte zboží v původním stavu, dále fakturu nebo její kopii a vyplněný formulář pro výměnu zboží. Výměna je možná za jakékoli zboží ve stejné nebo vyšší hodnotě, kromě kosmetiky. Balík zašlete doporučeně na adresu:
CLIPINHAIR.CZ
Sibiřská 55
621 00 Brno
Výměny provádíme většinou tentýž nebo následující pracovní den ode dne doručení na naši pobočku. Za výměnu zboží neplatíte žádný poplatek, pouze náklady na dopravu. V případě přeplatku zasíláme nové zboží na dobírku.
Vrácení zboží je možné do 14 dní. Zboží v původním stavu zasílejte na stejnou adresu, jaká je uvedena výše. Do balíku přiložte vyplněný formulář pro odstoupení a fakturu. Náklady na zaslání zboží zpět hradí zákazník. Více informací najdete v obchodních podmínkách.
Doručení balíku na adresu probíhá zpravidla hned následující pracovní den po expedici. Pokud si tedy nejste jistí, že budete mezi 9.-18. hodinou na konkrétní adrese, zvolte dodání na výdejní místo, kde si můžete balík vyzvednout podle vlastních možností.
Při platbě předem nehradíte poplatek dopravce za dobírku (50Kč).
! Zaplatili jste předem, ale je to více než 24 hodin a stále nemáte potvrzení o odeslání? Kontaktujte nás na čísle +420 776 605 477 a připravte si prosím číslo objednávky.
GLS kurýr
Zásilkovna
Česká pošta
Osobní odběr Brno (zdarma)
Do zahraničí
Kontakt: +420 567 771 111 / info@gls-czech.com
> sledování balíku
Kurýři GLS jsou velmi spolehliví a tohoto dopravce můžeme doporučit. O předání balíku vás bude dopravce informovat SMS zprávou a emailem ohledně doby doručení. Krátce před doručením vám kurýr zavolá, buďte tedy na telefonu. Kurýři mají přesný harmonogram a často není možné se na adresu vrátit.
Pokud jste si balík nemohli převzít, kurýr jej odvezl na depo nebo ParcelShop. Kontaktujte GLS centrálu (viz kontakt výše), kde s vámi domluví opětovné zaslání.
Nenechávejte prosím vyzvednutí balíku na poslední chvíli. Děkujeme.*
Kontakt: +420 216 216 516 / info@zasilkovna.cz
> sledování balíku
Zásilkovna je ideální způsob doručení objednávky v případě, že nelze předem určit na jaké adrese budete nebo vám jednoduše nevyhovuje doručení například do práce apod.
Zásilkovna spolupracuje s velkým množstvím různých prodejen a proto má tisíce výdejních míst. Jednoduše tedy vyberete takovou výdejnu, která vám bude polohou a otevírací dobou vyhovovat. K vyzvednutí balíku je zapotřebí kód, který obdržíte od dopravce formou SMS a emailu ve chvíli, kdy je balík připravený k vyzvednutí.
Nenechávejte prosím vyzvednutí balíku na poslední chvíli. Děkujeme.*
Kontakt: 800 104 410 / info@cpost.cz
> sledování balíku
Česká pošta vás bude o pohybu a přibližném čase doručení balíku na adresu (Balík do ruky, DR) informovat formou SMS zpráv a emailů. V případě, že vás pošťák nezastihne na adrese, přijde vám email a zpráva ohledně neúspěšného doručení a také informace, na které pobočce pošty si můžete balíček vyzvednout. Případně najdete ve své poštovní schránce výzvu k vyzvednutí balíku.
Pokud vám nevyhovuje dodání na adresu, můžete si balík nechat poslat na pobočku pošty (Balík na poštu, NP). Jakmile bude balíček připravený k výdeji, obdržíte SMS zprávu a email. Na vyzvednutí máte 7 kalendářních dní.
Nenechávejte prosím vyzvednutí balíku na poslední chvíli. Děkujeme.*
Otevírací doba: Po-Pá 9-18
Adresa: Sibiřská 55, 62100 Brno-Řečkovice (zvoňte)
Kontakt: +420 776 605 477 / info@clipinhair.cz
Na naší pobočce si můžete nejen vyzvednout své objednávky, ale také přímo nakoupit. Objednávky jsou v pracovní době připraveny během pár hodin. Vždy se snažíme mít od každého zboží alespoň pár kusů skladem a můžete se tedy zastavit i bez předchozí objednávky. Případně můžete zavolat předem a zboží obratem nachystáme.
Na pobočce lze platit kartou i hotově, žádný dodatečný poplatek vás nečeká a ceny jsou stejné jako na eshopu.
! V případě jakýchkoliv komplikací s doručením,, které se vám nepodaří vyřešit přímo s dopravcem, neváhejte a kontaktujte nás na email info@clipinhair.cz nebo čísle +420 776 605 477 a připravte si prosím číslo objednávky a číslo balíku.
*V případě, že se nám balík vrátí jako nedoručený/nevyzvednutý, budeme vás kontaktovat ohledně opětovného zaslání. V takovém případě dopravu neplatíte dopravu znovu. V případě, že již o balík nebudete mít zájem nebo se vrátí i po opakovaném zaslání, je nutné uhradit vzniklé náklady na dopravu (storno poplatek).
Upozorňujeme, že v období svátků se dodací lhůta může protáhnout. Dopravci mají plné ruce práce a jistě vám balík doručí co nejdříve to bude možné. Děkujeme za pochopení.
Při platbě předem lze zaslat balík kamkoliv do zahraničí. U Slovenska je možná platba na dobírku.
Doba dodání:
Slovensko: GLS 1-2 dny 150Kč, Pošta 2-3 dny 215Kč, Zásilkovna 1-2 dny 75Kč, (dobírka +50Kč)
EU: GLS 3 dny 350Kč, Pošta 3-4 dny 210Kč UPS 1-3 dny 600Kč
Mimo EU: Pošta 5-14 dní 210Kč, UPS 2-3 dny 750Kč
Ceny dodání zboží do zahraničí zavisí na zvoleném dopravci a zemi. Aktuální ceny jsou vždy zobrazeny v košíku po volbě země dodání.
Pošlete provozovateli tohoto obchodu dotaz na následující zboží.